facebook

Twitter Facebook Favorites More

Faceţi căutări în blogurile postate

Lista mea de bloguri

duminică, 10 aprilie 2011

Jurnale de Călătorie

Acest blog reprezintă un portal în care am centralizat mai multe saituri axate pe călătorii. Mai exact iată despre ce este vorba:
1. Pe partea din stânga a portalului am expus peste 150 de bloguri cu specific montan.
Ele se ordonează automat în funcţie de ultima postare a autorului pe pagina lui personală. La o primă vedere veţi constata ca într-o săptămână sunt actualizate peste 30 de saituri.
2. Pe partea din dreapta a portalului am centralizat informaţia în felul următor:
- Călătorii pe mapamond; Aşa cum mă duc eu la munte aşa se duc alţii în alte ţări şi scriu despre cele văzute;
- Călătorii prin ţară; Se prezintă informaţii despre locurile vizitate ce nu au neaparată legătură cu muntele (mânăstiri, cetăţi, oraşe, etc.).
- Călătorii cu bicicleta; Sunt prezentate diverse călătorii făcute în principal cu bicicleta.
- Portaluri de informare turistică;
- Portaluri cu excursii contra cost în ţară şi străinatate inclusiv la munte;
- Saituri ce fac comerţ cu echipament montan în Romania;
- Saituri meteo;
- Saituri de unde poţi cumpăra o hartă turistică la bani puţini;
- Galerii foto expuse cu numele autorului şi ordonate alfabetic;
- Toate blogurile de  călătorie ce apar pe sait centralizate cu numele autorului şi ordonate alfabetic (peste 200 la număr).
Totodată vă amintesc că pe sait există în partea superioară un motor de căutare ce l-am personalizat să caute în blogurile adunate, astfel v-ar veni mai uşor să găsiţi ceea ce ar putea să vă intereseze şi despre care cineva să fi scris deja.
În cazul în care cunoaşteţi şi alte saituri interesante despre călătorii ce merită a fi urmărite vă rog să mi le transmiteţi printr-un mesaj ca să le pot adăuga în această listă.

14 comentarii:

Claudia spunea...

Ooo, ce colectie frumoasa ai strans aici! M-am si uitat dupa prietenii mei si i-am regasit aproape pe toti, inclusiv pe mine, motiv pentru care vreau sa-ti multumesc si pentru care ma simt magulita.

Si daca ar fi sa mai propun inca un jurnal, iata colectia lui Ioan Stoienica:

http://ioanstoenica.wordpress.com/

Mischu spunea...

Multumim si noi ca suntem inclusi in colectie!

Andrei spunea...

Faina treaba ai facut!

Catalin Sandu spunea...

Multumesc ca m-ai inclus in lista. :) Chiar ai facut o treaba misto ca le-ai strans pe toate la un loc.

doncarlo spunea...

Apreciez efortul depus de tine. As dori sa schimbi referirea la mine Gabriel Antonie Lazarovici in veteranul1-stiri montane.Multumesc.

Ioan spunea...

Oaaaaa, ce dragut din partea Claudiei sa aminteasca tocmai de mine :D :D Multumesc Claudia!

Si multumesc si... nu stiu cine a realizat acest site (ar trebui poate sa existe o rubrica ”despre mine”?), anyway, chiar e o idee buna si ma bucur sa ma regasesc si eu pe aici.

Adrian Petroiu spunea...

Multumesc pentru adugarea blogului meu in aceasta companie selecta!

Anonim spunea...

Felicitari! Brava colectie! Multumesc de includere!

IubitorideCalatorii spunea...

Multumesc ca sunt si eu in aceasta colectie de bloguri! O treaba buna! Ne da ocazia sa cunotem si alti iubitori de natura si sa urmarim turele lor.
Felicitari!

Mihaela Dogaru spunea...

Buna, si eu am un blog de tracking :) mers pe munte in general dar nu numai, daca iti place ma poti adauga in lista ta, imi place blogul tau ca sunt adunati atati pasionati de munte in el, l am adaugat la bloguri urmarite, poate gasesc ideii de trasee viitoare
blogul meu: RUCSAC DE MUNTE

Unknown spunea...

O treaba excelenta acest catalog.
Am gasit multe lucruri interesante aici.

Petrica,petrucristescu.blogspot.com

IubitorideCalatorii spunea...

Adresa mea de blog nu functioneaza. Daca se poate inregistra iarasi: iubitoriinaturii.blogspot.com
Mersi!

Annelise spunea...

Interesanta ideee de a face o colectie de bloguri.Felicitari !

WSB spunea...

un blog de calatorie inca la inceput, dar cu sperante mari:
www.peisajelecalatorului.com

Trimiteți un comentariu